četvrtak, 17. prosinca 2015.

iCat Spring Heat , nagrade i slično - šta se to dešava sa emmom?

Heeeej ljudiiii,ima skoro možda i više od dva mjeseca kako nisam pisala.Nisam zaboravila blog samo sam imala nekih teških situacija,i sada su tu ali odlučila sam da me to neće sprječiti da pišem na svom dragom blogu.Unijela sam jednu malo novost koja bi se vama mogla svidjeti,u nastavku ćete moći pročitati sve o tome. Nego,pored toga svega ja imam mnoštvo priča za vas.Toliko toga,moj rođendan je bio fantastičan,17-ta mi baš i ne godi,jer moja ljubav ostaje 16-ta. Nego,sve u svemu,osjećam da se mijenjam.Osjećam bukvalno ovaj Spring Heat da se ponovo budi. Pored toga ,želim zaista ohrabrivati ljude u njihovim naumima,želim vam pokazati koliko je nemoguće ipak moguće. Vi ste predivni,upamtite to.Napokon sam pobijedila strah od slanja pošte,mislim meni nikada nije bio problem kupiti neki poklon i sve to,problem je bio to poslati.Sva bih se izgubila,i izgledalo bi kao da sam izišla iz kamenog doba..Nego,zbog toga sam odlučila napraviti 'Ajkulu mjeseca' .
Svaki mjesec ću od sada birati najaktivniju Ajkulu (Emmine Ajkule u prijevodu svi oni koji podržavaju emmu).Moram zaista vidjeti da ste aktivni,da stalno čitate moje posotve,da me pratite i sl.Uz to moram da kažem da će nagrade biti knjiige ,i pismo za to,objasniću vam sve detaljno u nekom idućem postu. Ponovo ću aktivirati se isto tako i na FB stranici (ovdje),tako da i tamo me možete pratiti. Na FB stranici većinom sam aktivna u kratkim pričama ,tj.tamo stvarno nekada znam izlagati i privatne stvari .Pa eto,pored toga,nastavljam s iCat Spring Heatom,želim biti vaša podrška i dalje. I sad šta se dešava sa emmom? Pa emma se ...zaljubila.  Okej ,ovo zaljubila je malo dublje značenje.Tu se stvarno ima mnogo toga pojasniti. Ja ne mogu to definisati tačno,to nije samo određeni momak,to je cijeli svijet,život,ljubav prema svemu.Imam toliko stvari a toliko malo vremena,toliko toga.Za  18-ti rođendan ću napraviti YT kanal ,ako Bog da,jer i tamo želim snimati svoj život na taj način da vam predstavljam meni bitne osobe ,ne mislim na porodicu ,već općenito okruženje.Želim prikazati svoja pripremanja za rođendane,poklone,praviti razna iznenađenja za osobe kada se najmanje nadaju,s vama dijeliti svoje ideje.Zapravo,možda će vam ovo biti zanimljivo postoje dvije mene : Bubu i Elbu.
Možda malo čudno zvuči al et.Bubu je onaj dio mene koji je emotivan i koji jednostavno umire za drugima.Stalno trčkara i pita druge da li im je potrebna pomoć.Dok drugi dio Elbu je dio mene koji vooli umjetnost i sve što ima veze s njom,voli stvarati drugačije filmove. Tako da tamo ćete moći vidjeti Bubu,pa sad se vi vratite nazad i pročitajte šta je Bubu ponovo.Sada da razrješimo nešto : NEMA MODE NI TAMO,vi znate koliko ja mrzim govoriti o odjeći i sl.

-toliko od mene <333

-voli vas emma <3
-ostanite mi nasmijani <3

Broj komentara: 13:

  1. Ajmee drago mi je da si se vratilaaa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Emaaaaa,bože,kako si mi nedostajala....jooj! Haha xd,drago mi je zbog tvog povratka,zbog nastavka sprig heata,zbog toga sto si se zaljubila... ♥.Ne znas koliko mi je drago sto ponovo citam post,koji si ti napisala! Jeeej! Ok,poludela sam xd .Oooo a to sto daje knjigee...e to je druga prica haha ,znas da sam ja knjiski moljac xd.Sreccaaaaaan rođeeendaaaan(malo kaaasnim ,ili puno nemam pojma kad ti je rođusss).Slike su ti opet fenomenalne kao i uvek,odvalile su me u drugu dimenziju i tako,sad kucam kao luda i oci su mi iskocile hahaha xd.
    ♥Vooooolim teeeeee♥Bubu ,Emma,Elbu!
    Kako hoces da te zovem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Heh bas mi je drago da si se vratila ! Srecno sa daljim blogovanjem <3

    OdgovoriIzbriši
  4. NEMAAAAAAAAA MODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?????????????? Kako ti kaniš da ja preživim ako ni tamo neće biti mode.... Mislim, nema modeeee... =( I ova više mene definitnivno ima pravo kad pita šta je s mravom, jer on je bio model ovog Bloga.. U svoj ovoj slavi si se okrenula od najboljih prijatelja i iskrene ljubavi... A Redžife počela plesti nove čarape samo za modni dio na ovom Blogu i YT Kanalu...
    Mislim da ovaj komentar zaslužuje tu knjigu, iako sam od sada Pingvin xd -.^

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je dobar osećaj kada posle dužeg vremena ponovo čitam 'novi' tvoj post.'Emma se..zaljubila' jaoo kako je to slatko haha ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je post, dusice! Uclanila sam se na tvoj blog, pa ako zelis uzvrati ;)

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je post draga! Sve pohvale. Uclanila sam se na tvoj blog, uzvrati ako hoces ;)

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Previše sam srećna što si se vratila, obožavala sam da čitam tvoje postove ^____^ Jedva čekam da napraviš youtube kanal da te non stop gledam i pratim...Inače, možeš li molim te da staviš link tvoje stranice ovde u komentaru pošto uopšte neće da mi otvori:( Divna si ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Emice.. Jako , jako mi je drago zbog tebe i spomenute zaljubljenosti.. Drago mi je da si nastavila dijeliti svoju posebnost sa svijetom .. Znam da je kratko,ali biti će prilika za puno duže.. Još jednom sretan ti rođendan ,uživaj. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaista si me odusevila komentarom na mom blogu. Bilo bi mi zaista drago da popricamo,ili uradimo neli collab. I da,zaista mi je drago sto si se vratila jer zasluzujes mesto medju svim ovim blogerima. :)

    Ako slucajno ne znas ko sam - alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. super post!!

    GIWEAWAY KOD MENE - http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/12/4christmaspostdouble-giweaway.html

    OdgovoriIzbriši
  12. SRECAN RODJENDAN SA ZAKASNJENJEM!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥ IZVINI STO TI ODAVNO NISAM POSECIVALA BLOG, ALI UOPSTE NISAM BILA AKTIVNA NI NA SVOM NI NA DRUGIM BLOGOVIMA! IZVINI!!! JEDVA CEKAM DA OTVORIS YOUTUBE KANAL!
    MNOGO TE VOLIM!!!! MORAMO USKORO DA SE VIDIMO PREKO VIDEO CETA I LEPO ISPRICAMO!!! :D

    OdgovoriIzbriši