ponedjeljak, 9. ožujka 2015.

Jednostavno ne mogu više ...

Heej ljudi ,evo novog posta, i nove emme :D hahaha xd Danas ,vam moram reći jednu tužnu vijest a tužna je da ne može biti tužnija ,očekujem da svi padnete u depru nakon ovog,ali stvarno sam mnogo razmišljala i  dvoumila se šta da uradim ali odluka ,je pala JEDNOSTAVNO NE MOGU VIŠE ... Sve se to desilo danas,pokušavala sam da sebe razuvjerim,da sebi kažem nešto ali ne mogu ....
Ja ni ne znam kako da vam ovu vijest kažem ali..znam da ćete biti ljuti i sve to ali razumite me ....
JA ODLAZIM SA BLOGA .

Takav je život,nekada ne dobijete ono što želite,a želite to toliko ....
Okej,moraću vas razočarati ,jer sam dobre volje i jer zapravo ne odlazim s bloga,moram reći da je ovo kao neki test haahha xd. Nego ,da ja napišem bitnu vijest svega ovoga ,a to je ..............
tanannanna  :
'Dobila sam pet iz fizičkog'. Jeeeeeeeeej :D
Mislim da mene treba proglasiti sportistom godine ,mislim stvarno ? Prva petica iz fizičkog ,ljudi molim vas, sportista je ovdje ? ! hahahahhaha xd oke ,nego ovaj post sam samo došla da vas malo isprepadam i da kažem koliko sam ponosna na to da se moj sportski duh otkrio(hahahha xd ah,ah koja skromnost).Mislim ,moram vam ispričati detalje ,sve ,sve.. Ovako igrali smo odbojku (jako bitna informacija ) i pa sad ja sam bila zamjena (još bitnija informacija) ,eh pa sad dolazi najnajnajbitnija informacija :'ja sam morala ući u igru jer smo se mijenjali ' (dobro i nije toliko bitna,al dolazi bitnija od nje),ja sam ušla,ja sam sve pokušavala samo da ne izvodim loptu (ako me shvatate šta hoću da kažem ) i da ne stojim u centru. Jer meni kad se  da prilika ja i tu priliku i sebe upropastim. (da mogli ste to shvatiti iz prošlih potova u kojim sam objašnjavala koliko volim sport ,pff).Nego ,nije problem u ljubavi prema sportu ,moraću vam dati nekoliko savjeta kako biti kao emma u sportu ? hahhhaha xd Šta sam pošla reći ? (gubim se al stvarno već imam pripremljenu jednu sliku pa ne mogu dočekati da vam je objavim ovdje mislim da će vam se se svidjeti ,mislim meni jeste ,kome neće hahha xd). I sad da se vratim na poentu i dođe cica na kolica i ja sam morala stati u centar (smrt - smrtova,iako sam sto posto sigurna da ova riječ ne postoji),mislim ja sam svoj posao odradila vrhunski ,trebali ste me vidjeti kako se bacam za loptom,koji pokreti ,mislim vrh - vrhova (okej jedino pravilo koje iz ovog posta nosite da sigurno nisam bila ovakva i da sigurno ne možete očekivati idući post da se zove smrt-smrtova,ali može neki idući hahaha xd ,iako ovo nisu ta pravila koja sam mislila vam spomenuti ,stvarno se gubim,ovaj post je emotivno utjecao na mene ,mislim stvarno haha xd nego idemo dalje pa kako bude ) ,da budem iskrena ni jedan korak nisam uradila ,jedino kad sam se razmahala rukama ,da kažem jednom momku da stane u centar umjesto mene,jer sama moja pojava u centru je previše ,ah ,ah (koja skromnost) ,nego gledajte sreće ,samo što udoh završi utakmica i mi smo pobjedili,nije li očito ,#EMMAjeSPORTISTAgodine! Možete mi kasnije odati počast ,aj Bože hahahha xd



O ovome vam ja pričam ,to je ta slika ,munjevita slika ,ah ,ah .hahah xd Nego pravim svoje novine i one bi se trebale zvati 'Svi smo mi Muharem' ,ovdje ću imati kratke članke u kojima ću pisati pomalo iz tih novina .Vidite u ovim novinama će se zapravo objašnjavati koliki sam ja sportista, toliki da mi je prva ocjena bila 3,druga 4,treća 4 u prvom polugodištu ,ali to je prošlost, mi živimo za budućnost (koja dubokoumna misao haha xd).Pišite mi u komentare kako vam se svidjela ova naslovna strana od novina 'Svi smo mi Muharem' i da li biste ih kupili (ovo je suvišno pitanje stvarno hahha xd),e i da odgovorite mi kakva sam vam na naslovnoj ,uhvatili su 'moju malenkost' dok je tamam uzimala zamah ahahhaa xd .i da moram za kraj reći ,ovaj post liči na kupus :3 I da jedan od idućih postova će da bude pod naslovom 'Svi smo mi Muharem' očekujte da ću vam prezentirati moje novine ,pune osjećaja za sport.


Evo ljudi ,ja sam svoj post završila ,sportista mora da ide,ove savjete za to 'kako biti emma u sportu ' ću vam u jednom od idućih postova prezentirati ...ustvari kada budem pravila post ' Svi smo mi Muharem' tj.za moje novine .(za koje ću blago rečeno zaboraviti za par dana da ih ikako imam) . Nego ,sutra je #DanPapi ,ko ne zna šta se dešava neka pročita moj prošli post o tome ,sutra se nađemo oko 20:00 na chatu ,da budemo genijalni ,jer poenta ovog dana jeste biti genijalan. 
I da ,ako ovaj post zvuči možda u neku ruku ufurano ili nešto da sam iznad vas ,to nije istina, jer ne želim da neko poslije ovog posta kaže :' jeste ova cura umišljena' ,jer to nije moja poenta ,moja poenta je zapravo koliko sam loša u sportu ,a ipak mogu dobiti jednu  5 koja me može ovoliko razveseliti da napišem cijeli post o njoj. I ja ne znam koliko je vas ova poruka da odlazim s bloga potresla ,ali trenutno ne razmišljam o odlasku ,jer sam puna ideja koje moram da vam prezentujem :D tako da izvinite ,ako vas je to pomalo dotuklo (iako vjerujem da bi imalo onih koji bi slavili kada bi sportista otišao sa bloga;) .Evo jedna informacija za one koji misle biti sportiste kao ja ,sinoć sam našla neke vježbe ali nisam izdržala nego 5 minuta hahaha xd ,oke lažem ,tražila sam vježbe od pet minuta,jer me je prije toga biologija ubila u pojam,no otom-potom ,čujemo se ,sutra ljudi moji <33 
-ostanite mi zdravi,veseli,nasmijani <3 (i da izvinite kome ne komentarišem ,sutra ću ,jer danas ne mogu stići sve :D moram da idem učiti sada)
-voli vas emma <3


Broj komentara: 17:

  1. Hhahahhhahahah uplasi me!!!!!!!Cestitam na petici.NOVINE SU JEDNOSTAVNO VRHHH!!!!Hahahah da sam ja dobra u fizickom....

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoooj, Bo+e. Pa ti stvarno nisi normalna(u pozitivnom smislu). Zamalo srčka ovde da me uhvati, hahahahah. Ne, stvarno. Nisam mogla da verujem kada sam pročitala da odustaješ od bloga. Alii, dobro je nije istina. Eeee, da. Čestitamm na 5-ici. Mogu pretpostaviti koliko si srećna. Bila bi verovatno još srećnija da dobiješ 5 kod mog nastavnika. Ja ne znam kako bih opisala njega, ali dobro.
    Da, imaš Q&A na mom blogu, pa ako imaš vremena poseti me
    suzanas1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Zivot si mi skratila rečenicom .,,odlazim sa bloga'' Al hvala bogu da to nije istina.Jer bih sve uradila da do toga ne dođe.Čestitam na petici.Zaslužila si je .Najverovatnije si skakala od sreće.Moj nastavnik nije toliko strog ali kada imamo ocenjivanje i na primer treba da stojimo na gredu,sa podignutom jednom nogom on udvostručivreme za peticu :(
    Novine su cool.Baš u današnjem fazonu.Samo bih volela da ako bude sledećih novina postaviš par naslova:Ema ,najoriginalnija blogerica. Kako postati Ema?
    Da li je teško biti u Eminoj koži? Ema najčudnija blogerica na Balkanu .(hehe ali u pozitivnom smislu)
    Da li želite biti Ema? Hheheheh

    OdgovoriIzbriši
  4. sjedi dolje prepade me! Srcka me strefi! Inace odlican post, ja sam prosle godine imala problema sa fizickim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Okej je kad se šališ,ali ovo je previše. Pa ti želiš da ja ovde infarakat doživim? Hahahahahahahahahahaa,originalan naslov novina,pa ja evo umirem ovde..... SVI SMO MI MUHAREM....hahahahahaha
    Super što si dobila peticu. Ja odbojku niti sam umela,niti umem,niti ću umeti ikada da igram (a možda ni tad). Tako da,čestitam.
    Jedva čekam tvoje novine! :) Biće to zabavno.

    OdgovoriIzbriši
  6. SREĆAN DAN PIGA! (KOGA BRIGA?.............BRIGA MENE).
    Svi smo mi muharem,tako je. Ali šta je to muharem? Odnosono,ko je Muharem??
    Ima jedna Ema,
    maže puno krema,
    ako obriše blog,
    života ti tvog,
    ja neću biti bog,
    života mi mog.
    Sve je uredu,
    kad ličiš na dedu,
    al ja volim žabu,
    jer ličim na babu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Srećan dan papi. Imam pesmu za ovaj dan:

    Danas je dan papi,
    u cipeli i kapi,
    u glavi i nozi,
    Bože pomozi.
    Nosim danas pape,
    sa icepane čarape,
    neka vas nosi san,
    srećan papi dan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaj <3 ljudi hvala na komentarima,nadam se da ste spremni za večeras :D nego moram te pohvaliti Anon. stvarno ti ide rimovanje ,stvarno si odlična :D gahahah xd i da sretan dan papi i tebi <3333
      -emma

      Izbriši
  8. NEMOJ VIŠE TAKO DA SE ŠALIŠ!! :D
    ČESTITAM NA PETICI! :)
    NOVI POST NA MOM BLOGU!
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. MNOGO SI ME UPLASILA SA OVIM DA CES IZBRISATI BLOG!!! Doslo mi je da ti odmah napisem komentar da ne radis to, a onda sam primetila recenicu u kojoj pise da se salis, hahahahahaaha XD!!! Ne mogu da verujem to je za mene bilo smrt-smrtnosti, hahahahahaha XD!!!! ♥ Kako to mislis da ima onih koji bi bili srecni kada b nas poznati sportista, Ema, napustila blog?! Naravno da ih nema jer svi, ali bukvalno svi vole tvoj blog, a ako ga ne vole ima tamo da im dodjem i popricam sa njima ako ne milom onda silom, ahahhaha XD!!!
    SVAKA TI CAST ZA 5 IZ FIZICKOG, STVARNO SI PRAVA SPORTISKINJA!!!! PRVAK, HAHAHAHA XD! Ja pre neki dan dobila 3 iz fizickog, ali nema veze, popravicu, a iz odbojke imam 5. Nama postoji poseban predmet odbojka i poseban predmet fizicko, ali kod stog natavnika, pa je to bas glupo jer je to jedno te isto. Mi ne igramo odbojku kao utakmicu na casu kao i vi. Mi se poredjamo u krug pa igramo i to je bolje jer ne gledaju svi iz odeljenja moje blamove, vec par njih koji igraju sa mnom, a ostali igraju nesto drugo. Nego, da se vratim ja na tvoj post da te ne zamaram sa mnom.
    Slika za novine jer G E N I J A L N A!!!!!!!! Ne mogu da verujem da si se dosetila neceg tako dobrog! Jedva cekam da vidim novine!!! Ova slika je stvarno super i odusevila si me njom! ♥
    Ovom peticom si po prv put pokazala svoju ljubav prema sportu, hehehehe.
    Ovaj post me je bas nasmejao, ali i uplasio (kada si rekla da odlazis, hahaha, drago mi j da je to bila samo sala, hahahah XD).
    Vidim da si bas srecna zbog petice jer si ceo post tome posvetila, hahaha.
    Kako si mogla da pomislis da bi neko nakon ovog posta rekao da si umisljena?! Ti da si umisljena nikad ne bi rekla da ne znas da igras odbojku ili da ne volis fizicko i da uopste loptu ne znas da udaris.Sada si dobila pet pa si morala da se pohvalis i kazes da ipak nisi tako losa kao sto si i mislila. Po komentarima mozes primetiti da niko ne misli da si umisljena, a ni ja to ne mislim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aj Bože <333 hvala Anđela ,ti si kraljica <3 et Boga mi <3 hahah xd hvala na ovako predivnom komentaru ,zaista mi znači :D <33333333 -emma

      Izbriši
  10. Svaka cast, uspela si! Bravo! Prepade me sa ovim `odlazim sa bloga`! Obozavam tvoj blog!!!
    free01time.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma znala sam ja odmah da si ti nadarena za sportove hahah. Odbojka je barem zanimljiva svima islo ti ili ne ali u rukometu bi ih ti sve potukla :)
    Btw ova slika za novine dominira, uhvatili su te iz najboljeg kuta x)
    Mozes mi se i javiti ponekad znas ? ❤ #missya

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gaby,gaby gaby <333333 joj ne znaš kako me ovaj komentar obradovao ,ali stvarno pokušavala sam da napravim kik ustvari instaliram ali nešto neće <3 stvarno mi nedostaješ ajde vrati se molim te <333333333
      -sad mi dođe da plačem :/
      -emma

      Izbriši
  12. Ema draga umalo da stvarno padnem u depresiju!!!! Nemoj vise na taj racun da se salis molim te!
    Bravo za tebeee !!

    OdgovoriIzbriši