nedjelja, 15. veljače 2015.

CollabPost ----> Jana i Emma

Heej ,emma je i moram reći da su mi ovi uvodi sve kraći i kraći .A to ne valja nikako,mislim gubim sebe,ono što najbolje radim .A to je pričam...Danas mi se desila jako čudna situacija i to s momkom koji mene a ni ja njega ne mogu organski,ne da ga mrzim već znate one što se umisle pa hodaju po plafonu. Ne bukvalno ,ali eto...Ovaj post radim s Janom s bloga Janne (link)  Nego ,moram reći da je i ovaj Collab post jedna genijalna suradnja ali nisam se nadala da će moja ideja o Ispovjestima biti primljena ali eto Jana je bez oklijevanja rekla da, na moje čuđenje naravno.Imam par ispovijesti,mislim što se mene tiče sve ijedna me opisuje ali ovih 5 koje sam odabrala ponajviše ..Možete mi u komentare pisati koja je vas od ovih najviše dirnula.Iako ću ih redati one neće baš biti tako poredane ,ako me shvatate.Ja ću njih poredati od 1 do 5 ,ali ti brojevi neće značiti ništa.Eto prije nego krenem s postom ,želim zahvaliti Jani na suradnji.I da uskoro neće biti collab postova osim možda još sa Suzanom,jer sam joj obećala..Nije da ne volim raditi s vama Collab postove to mi je zanimljivo ,stvarno jeste ,ali ovako kada pišem sama ,ja se sva izgubim i meni je to sasvim ok ,dok s vama mora sve biti pod crtu,a ja sam od onih što rade sve u posljednji trenutak.

#1 ovo je moje 'MORAM' pravilo.Mislim kome ne ? Iskreno meni recite nemoj to uraditi i ja ću baš to da uradim da bih vam dokazala
da smijem šta god mi se prohtije ,iako to nije nikako uredu ,ali nisam ja sad tako loša kao što sebe ovdje predstavljam..ALI KADA MI KAŽU NE OKREĆI SE ,KAKO DA TO NE URADIM,MISLIM STVARNO.SVAKA ČAST KO GOD DA JE NAPISAO OVU ISPOVIJEST.

#2 - svi ćete se složiti s ovim ,dobro ne možda svi ,ali većinski da. Mislim da stvarno dobijam inspiraciju kada slušam muziku.Slušajući muziku u glavi sam napravila možda već 8 filmova, i smislila par spotova za neke pjesme .Naravno ništa od toga haha xd.Sada da objasnim ovo ,isto tako kada sam tužna većinom slušam one pjesme koje me 'podižu iz pakla.'Tako da apsolutno DA!
#3 - mislim da kada bih morala poredati ove ispovijesti po nekom svoj kriteriju ova bi bila prva definitivno.Iskreno primjetila sam u posljednje vrijeme da ljudi ne podnose kada ja ikako pričam,kao da im smeta to ,a iskreno ja ne radim loše stvari ja samo pričam svoje ideje i zamisli .Ali neki ljudi su stvoreni s mržnjom prema ovakvim kao što sam ja. Sada da prokomentarišem ovaj posljednji dio 'eto koliko ljudi danas uopšte slušaju'-ovo me posebno dojmilo,jer da ja imam novi trač sve oči bi bile uprte na mene ,ali ovako kada nemam nešto za njih tako reći 'slasno' niko i ništa sam.Bravo kralju <3 ko god da je ovo napisao.
#4 - ovo je opis mojih slika...ja svakih 4/5 mjeseci stavim novu sliku i za nju mi treba ,komotno mogu reći cijeli dan. Samo za jednu sliku ? ? ? ne razumijem ljude koji iz prve iziđu 'wau,kako treba.'
Ova ispovijest je definitivno opis mene .
#5 - ohoooj,dobrodošli ! Mislim odmah u januaru sam sebi kao postavila neke ciljeve (piiif ništa od toga). Možda je jedini problem što ja postavim sebi previše ciljeva pa ih ne stignem sve pa odustanem.Vjerovatno je do toga. Ali isto tako znam da nabavim si sve plannere ovog svijeta ne bih uspjela isplanirati nešto kako treba jer sve što zamislim i propadne mi. xo xo :D

eto ovo je taj kraj posta, željela bih zahvaliti na prošlom postu i komentarima,stvarno ste me nasmijali ,pogotovo Anonimac . Omg ja sam Divna hahha xd okej nego sada da vam kažem ,iako ne odgovaram na komentare ,nekada rijetko odgovorim nekom' ko mi zapane za oko ,a inače pročitam sve vaše komentare ,ali odgovorim samo nekim.Tako da nemojte misliti da sam ja sada neka vazdignuta vazna koja neće da odgovori na komentare ,iskreno ni ne stignem svima vama ostaviti komentar a kamoli da odgovaram svakom pojedinačno.. Sorry, i da ovih dana ne vjerujem da će biti novog posta jer ću biti zauzeta školom,ali ipak ,možda i stignem . <3 i eto to je to od posta, ustvari idući post će biti kako sam provela valentinovo ,haha x genijalno,iskeno nisam ga mislila slaviti ali na kraju je ispalo odlično..ali sve u svoje vrijeme. <3 i da evo za kraj ajde posjetite za moju dušu ovaj blog ,
http://diyreallife.blogspot.com/ ....
-voli vas emma <3

Broj komentara: 17:

  1. Treća je zaista istinita. Užasan osećaj i onda prestaneš uopšte da pričaš. Inače pod ''spontano'' se podrazumeva: našminkati se,slikati par puta,ova nije dobra,e ova jeste. Dva dana kasnije,slika je savršena. Na kraju završi na internetu sa ''spontana''. Hahahahh. Super post. Da li bi želela da ti i ja jednom uradimo neki collab post?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo volim da čitam ispovesti :D
    Odlične si izabrala. Slažem se sa svime što si napisala, vrlo smo slične :D

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
  3. Gle,ova 4 ispovest je zapravo tacna. Ali, rec SPONTANO znaci SMOTANO. A smotano je isto sto i umotano. Znas kada se pokrijes cebetom ti si umotan ili kada umotas u foliju. Dakle,smotano je umotano. Dakle,vezuje se za 3 ispovest. Ti sto prekidaju su smotani. Smotani u svoju glupost.Dakle svi smo mi smotani. Ti si smotana u duhovitost.


    Drago mi je da sam te nasmejao/nasmejala. Super si. ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post zaista, dobre si se teme dosetila. Volim čitati ispovesti i u dosta ispovesti se i sama pronađem. Najbolja ispovest je definitivno ova 3., tačno je tako kao što piše u ispovesti (:/). Samo napred Emma! <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post. Najviše mi se dopada ona ispovest za Novu Godinu. Haha, složila bih se sa tobom. Ja sam takođe zadala sebi 101 cilj za ovu godinu ali ništa od toga. HAHA. Naš smo slične što se tiče i ostalih stvari. Da, ako više voliš da pišeš samo postove okeejj je. Ne moramo uraditi collab post. Razumem te. Ko zna, ako ga ne uradimo sad možda ga uradimo neki drugi put.
    NoVi PoSt Na MoM bLoGu:
    ------> suzanas1.blogspot.com <-------

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se ovaj post baš sviđa! I ja imam par sačuvanih ispovesti na svom telefonu, koje potpuno podsećaju na mene, uvek se pronađem u njima. :D Budu neke koje su jako realne, ali i neke koje su vrlo duhovite i koje me potpuno opisuju. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je super!!! ♥ Mnogo mi se svidja ideja da pisete o ispovestima. Cesto citam ispovesti i bas volim to. Najvise mi se svidja ona treca. Kada sam citala Ispovesti procitala sam i to i stvarno sam to poslusala da prestanem da pricam kada me neko prekine i niko posle ne trazi da to ponovim. Zapravo nikog to ne zanima. Samo sam trebala odavno to da pocnem da radim, ali nisam. Takodje, svidja mi se i ova druga ispovest jer je ziva istina!
    andjelinkutak2000.blogspot.com
    Pozdrav od
    Andjele ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post.
    Ideja je GENIJALNA(kad god ovu rijec pisem uvijek ju pisem velikim slovom,razlog neznam xd)
    Ispovesti obozavam,imam i na telefonu yeaah haha xd.
    Sto se tice prve ispovijesti potpuno tacno hah xd,kad god mi kaze recu ti nesto al se ne okreci iste sekunde se okrecem haha xd
    A da nema muzike hmm,i sad sam luda a da nema muzike onda bi odmah isla u ludaru hahah.
    A za ono Novu godinu i to ma ja to uvijek radim,na primjer:uciti svaki dan-a onda se poslije sve svede na ma ovo nece pitati ovo cu ucit dan prije kad me bude pitala i tako hahah xd
    dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je Emma ❤❤ Obozavam da čitam ispovesti, tako da mi je ovo jedan od naj postovaa ❤💕☺

    kawaiisuchers.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Mene najviše dojma ova "Redžife nikad da dođe"... hahaha... Zapravo, znam da sam rekla da joj se sin zove Idriz, ali ima ona još jednog- Smaju i ja sad ne znam koji je od njih dvojice upetljan u ovu priču... Mislim da trebamo Monka ;)
    Post mi se sviđa i to je sve što ću reći jer ja znam da ti to najviše voliš kao što i voliš pisati kratke uvode ;) Samo ne razumijem zašto nema Ariane Grande u postu... hahhaha

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican postt!
    POSETITE MOJ BLOG NOVI POST JE TU ♥

    diamondnina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Blog ti je stvarno super :D i da ja kad te prekinem dok pričaš ja kažem 'Predsjednice Rusije nastavi pričati i izvini što sam te prekinula' hahahaha <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Peta je skroz istinita. I ja tako obecam sebi bezbroj stvari,a posle nista. Mada cu se ove godine potruditi da to promenim,vec neko vreme radim na tome<3
    Super post.
    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Aaaaaaj ,hvala vam <3 ljudi moji <3 stvarno sam pozitivno iznenađena,hvala,hvala,hvala,hvala <3 najbolji ste <3
    voli vas vaša emma <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Hahah e da meni su sve ove skroz istinite i nemam pojma iskreno kak ih poredat meni su sve orginalne hehe tak da genijalne su i sve su istinite ja sve to tocno tak. A valentinovo sam provela doma sama ko i svake godine haha. Jedino sam dobila jednu lijepu poruku al to je bilo na petak 13 ne na Valentonovo tak da meni i nije bilo nest hahah
    -Helena

    OdgovoriIzbriši
  16. Hhaahahhaha,GENIJALNO
    - ja voliim da čitam ispovjesti i to me opusttii uvijeeek <33
    hahaha

    - posjeti i moj blog,početnica saam :P
    http://mojblog876.blogspot.com/

    by Azra

    OdgovoriIzbriši