nedjelja, 10. kolovoza 2014.

Budi čovjek.

hej ljudi evo novog posta hvala na onim komentarima i svemu što ste mi pisali,ja sam ovdje zapravo već godinu dana,ustvari ako ćemo iskreno kao da je jučer to bilo kada mi je aida spomenula blogove i ja poželila da imam jedan svoj i onda svi oni moji amaterski dizajnovi koje ste vi hvalili iako nisu ličili ama ni na šta,no hvala vam što ste me dizali iz pakla.
Post se zove Budi čovjek.Kao prvo primjetili ste da je na našem napisan naslov što odavno nisam radila.Za ovaj post me inspirirala moja majka,koja uvijek mi daje pametne izreke pa sam sada odlučila da i ja s vama podjelim koju pametnu to jest kako da budete čovjek.

Sigurno ste milion puta se osjećali,poniženo i ljuto na druge jer su rekli nešto što niste željeli,i onda je u vama proradila želja za osvetom i kako reći 'da pokažete toj osobi gdje joj je mjesto'.sigurna sam da vam se to dešavalo ,pa barem jedanput .No kada shvatite i kada se sada vratite na taj događaj,to nije bilo vrijedno ničeg nije bilo vrijedno da prekinete prijateljstvo ili poznanstvo ili šta već samo zato što se ta osoba pogrešno ponijela.Budite čovjek,umjesto da uzvratite uradite ono što najbolje znate ako vas uvrijedi nasmiješite mu se čak i ako ta osoba samo zna pokazati humor na tuđi račun,možda ona želi da ima pažnju a to želi da dobije pomoću vas.

Ja nisam osoba koja se dijeli prema vjeri ili naciji ili boji kože ili čemu već ja saam kao prvo čovjek i volim da budem kao prvo osoba koja pomaže bilo kome u bilo kojem vremenu.Na primjer prije ovoga posta samo željla da napišem post u kojem vam govorim koliko mi je život bjedan i loš i kako ništa mi se dobro ne dešava,no onda sam shvatila ja trebam da budem ono što jesam ali isto tako se trebam mjenjati ne zbog drugih nego zbog sebe.Trebam se razbacivati osmjesima,trebam drugima pomagati ,opraštati,voljeti , praviti greške no i ispravljati ih. Ja nisam baš tako reći dobra u nečemu,ili što biste vi rekli savršena,niti to mogu biti jer čim se okrenem ma koliko se ja pravila savršenom pa čak i to uspjela u ponašanju,ja ću srušiti neku vaznu ili razbiti čašu sve slučajno,aa čekaj malo jesam li rekla da sam savršena? zašto onda nisam spriječila to,nisam mogla,što znači nisam savršena.Mi ljudi jesmo za razliku od biljaka i životinja najsavršenija bića no nismo mi ti koji možemo o svemu odlučivati i biti bezgrješni.Naš jedini problem jeste što vjerujemo da neke osobe su savršene npr. Katy Perry u mom slučaju,ali iako ja pišem da je ona savršena ja znam da nije ,ona je imala toliko ispada i toliko stvari u kojima je pogriješila,no ona nije moj uzor u svemu niti je moj idol.Isto mi smeta to što neki govore ONA JE MOJ IDOL ILI ON ,NEBITNO. idol predstavlja božanstvo,zar stvarno imate hrabrosti da neku osobu sa Bogom uspoređujete ,okej je reći uzor ili inspiracija no idol je već previše. Niko nije to zaslužio ,ponajviše jer nije savršen.
Mi nismo stvoreni da mrzimo,nema zlih ljudi,ovo su neki od mojih zaključaka,zar vi ne mislite da mi možemo stvarno nekog toliko da mrzimo da ga poželimo ubiti,okej ,da u tom trenutku i zbog toga se većinom i žrtve dešavaju ,no kasnije kada sagledate situaciju i promislite hladnom glavom shvatite grešku,a vezano za zle ljude,nema toga,svaki čovjek ima nešto dobro u sebi,i barem jednom je tu dobrotu iskazao,a ako ima dobrote u njemu kako može biti zao? 
Reći ću vam nešto,ide mi na živce ovo izbjegavanje ljudi da se podignu i pobrinu za tuđe živote,na primjer nije bitno da li ste vi musliman ili kršćan ili židov ili ne vjerujete u Boga nikako,važno je biti čovjek,evo pravi primjer jeste Gaza i te sve muslimanske države,(možda ovdje izgledam kao da branim ih no ne ,ja govorim samo realnost i slobodno mi u komentar recite šta god želite),one nisu zaslužile to ,barem ne ta nevina djeca njihova napaćena lica već sa svojih 6/7 godina,da li su to oni zaslužili ,ko ima toliko hrabar da kaže da jesu jer djeca nisu kriva ni za što ,i zašto se muslimani smatraju teroristima kada oni ne napadaju već njih napadaju,to što ima nekih koji su izvan toga ,oni nisu muslimani kada biste barem malo upoznali islam shvatili biste da on kao i ostale vjere ne dopušta nasilje.
Isto tako,gledam ljude kako se mjenjaju ustvari ovaj naš cijeli 21.vijek je čuudan,pogledajte kada vidite dijete od 5 godina kažete kako slatko ma biće on/a pravi kada naraste,a kada naraste drogira se pije puši i te stvari.Šta mislite da tom djetetu od 5 godina pokažu unaprijed vas za 15 godina,da pokažu kakvo će biti ono bi to negiralo,zašto? zato što je previše čisto da bi vjerovalo u takve loše stvari.
Ničeg dobrog nemate od alkohola i svi to dobro znate,zašto ona i dalje to radite,samo vrag zna jer vam on to i učini lijepim.Zar se ne može zabaviti i bez alkohola,moja mi vjera ne dopušta da pijem alkohol ali da čak i nisam musliman ja ne bih to radila,jer bih odmah shvatila da on donosi samo zlo.Isto tako i drogiranje,sve češće i češće ,zar ne mislite malo na svoje roditelje koji se pate da svaki dinar vam priušte a vi to na drogu iskoristite.TAKO PAMETNO.

Isto vezano za tračanje,smeta vam kada vas tračaju no jeste ikad se zapitali da li vi tračate, ja mislim da ako ne želiš neko da ti nešto ne radi nemoj ni ti.
Budite nasmijani ma kako god i gdje god,makar se morali samo pretvarati ,a zašto? Ljudi koji vas ne vole,lakše nazvati vaši neprijatelji shvati će da šta god uradili vi ćete se uvijek smijati,i onda će prestati i shvatt će da nemaju zbog čega nastavljati jer vi ste sretni ma šta god oni uradili ili rekli.
Vezano za psovanje.(izvinite što prelazim samo s jedne teme na drugu ,takva sam ja)Psovanje? Kod mene je uvijek išlo ovako jednu godinu psujem drugu ne,i opet tako,ne namjerno već uvijek se dešavalo da zaboravim na psovke i onda se prisjetim i počnem ponovo. Sada već nisam sigurna koliko ali ima baš puno da ne psujem ,zapravo sam shvatila da mi to ne donosi ništa dobro.Zašto psovati,to znači da ste ljuti zbog nečeg ili da vam je prešlo u naviku,nekako mogu progutati ovo prvo no drugo je loše.A pomoću ovog prvog dolazi i do drugog.Ako mislite da ste cool što psujete,mislite i dalje .vi ste onda samo posljednja rupa na sviralu jer ko god da vas vidi (a barem je malo normalan) da psujete Boga,nekome mater ili oca ili bilo šta drugo,pomislit će :Kako je neodgojen/a.Ne treba vam to,pogotovo ne da drugima psujete nekog,to zna uvrijediti,a vi ne želite da vama neko šta opsuje ,zašto onda vi to drugima da radite?

Trošenje novca.Dobro mogu shvatit to kada vam je nešto stvarno potrebno ,no da li morate da imate milion istih stvari,da li morate da pored toga što imate jednu maskaru da kupite i drugu jer ta pravi 4x duže trepavice -.-'. Ili ako imate već jedan mobitel zašto tražiti novi? čekajte dok se njemu nešto desi,pa nije smak svijeta to što vi nemate Samsug Galaxy ili iPhone ili šta već.Budite zadovoljni s onim što imate,ili odite i sami si zaradite ,radite pa ćete shvatiti u kakvu poziciju stavljate svoje roditelje to jest kada osjetite da vam se noge ili glava oduzima ,vjerujte mi shvatit ćete. Do tada cjenite sitnice.
Oprostite drugima.Svako griješi i sada na primjer dajem ovaj posljednji rat,toliko toga se izdešavalo,i tih ratova i ta mržnja ,oprostite ali nemojte zaboraviti.Treba oprostiti,sada se zapitajte kako? Lijepo,samo pustite srce neka odahne tako što će oprostiti,i osjetit ćete to olakšanje ,kad  shvatite da više ne želite da ga gledate kako trune u paklu.

Ovaj post sam napisala s namjerom da shvatite da nemate ništa od nekih stvari u životu koje radite. Hoću reći ,shvatite ko ste,i ako vam nešto u ovom postu zasmeta to znači da to ne želite promjeniti a možete ,pa sam vam ja onda skrivila jer sam samo iznijela istinu. Zapravo istina svega jeste budite normalni i biti ćete čovjek.Poštujte druge i drugi će poštovati vas.Želite drugima isto što i sebi ,i uvijek shvatite da ne možete uspjeti kao individua,da su vam uvijek potrebni drugi koji će vas podupirati i pomagati vam.

Budite sretni i svaki put kada nešto loše pokušate uraditi sjetite se da vas možda neko gleda i da ćete morati za sve jednog dana odgovarati,no hoćete li imati dobar izgovor? 
Možete vi biti sretni i sa sitnicama,svi to shvate jednom,valjda ćete i vi.Jer u ovom vremenu sve je lako biti osim čovjek.


Samo nabacite jedan osmijeh za vašu emmu <3
(p.s:znam da sam se previše raspričala ali jednostavno želim vam otvorti oči i pomoći da prestanete neke stvari raditi,iako ja to ne mogu,to je vaša čvrsta volja,i da mogli ste primjetiti da nisam ovo mislila neozbiljno jer nisam nigdje napisala haha xd ,idući post razmišljam šta da napišem,no ipak te ideje meni samo iskrsnu i ja napišem o tome šta mislim i da zaboravila sam gore reći a ne da mi se vraćati ,nemojte nikada misliti da ste bolji od ostalih)

Voli vas

 emma <3 


Broj komentara: 10:

  1. Ša pu njamu fići samuju. Miđi lju, hašju ti ću ja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saja njun đu va. Sa ma ku fi đanju riđu ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. ufff... Evo i mene 3. sam.... I to baš ono slučajno xD Znači, sad bih ti rado napisala neki ozbiljan komentar, ali mi ne ide, pošto sam sjedina do 4h da gledam TCA, a na kraju nije imalo nikakvog smisla... I onda moram ustati u 8h i evo me sad ovdje, sama u kući =O hahahha... Znači, post je stv. ozbiljan i dobar... Nakon svega ovoga žao mi je što psujem, možda prestanem xD A sad ti tu protiv cigara i alkohola, ali šta ćeš kad sam ja opsjednuta sa tim xD Ko šta neko ulazi u auta, a ne u kamione... Evo slušam Ghost, ali ne na tvom Blogu, zato što onda prebace na dr. pjesmu.... Lakše je na yt-u... Ugl. stv. je čudno naći na tvom Blogu ime posta na bos... Uvijek je bilo na Eng. čak i za moj rođendan... Ja mislim da si u pravu sa skoro svim ovim stvarima, osim naravno sa alkoholom i cigarama ;) hahah... ja moram priznati da mi se čini da si ti ovo sve napisala kadirićki, samo nisi napisala da ne trebamo gađati druge igračkama, pa sam malo zbunjena xD Nezz šta da ti kažem, jer je post stv. dobar, a ja ode slušati KP i glasati za TS, nazovi me na kućčni kad vidiš komm da se dog. za dns. -.^

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi se mi nazivamo ljudima, a većina nas su najobičniji bezveznjakovići-.- Sviđaju mi se ove slike, pogotovo ova prva i ja bih se vratila u prošlost i promijenila par stvari ali eto ono :P Super je post. Sviđa mi se i ova slika, kako ona ima dečka ako je ružna. Pa ne moraš biti lijep da si u vezi hah. Hvala na komu posijeti www.winxiceteen.bloger.hr novi dizz bb

    OdgovoriIzbriši
  5. VOLIM OVAJ POST <33 mislim da ti je to jedan od najboljih. Jako mi se sviđa sve što si napisala i slažem se s tobom, naravno sviđaju mi se i slike kao i uvijek :)
    Sviđa mi se naslov baš je inspirativno kao ono svi smo mi ljudi, ali rijetko je ko čovjek.
    što se tiče ovog za osvetu istina bilo je trenutaka kada sam mislila da će tek zbog osvete vidjeti kako je meni i da ih ''naučim lekciji'' ali uvijek bi odustala jer ja radije biram oprostiti :D Ja se ne mogu dugo ljutiti, mogu biti povrijeđena i toliko ljuta da čak i plačem no kako dođe tako i prođe (to govorim zbog nedavnih događaja kod mene doma) i da ne smatram da su ljudi nesavršeni nego da su baš savršeni zbog toga što su NEsavršeni ako shvaćaš što želim reći. I ovo za idole da mrzim kad bi se pojavila pitanja tko je tvoj idol, mrzim to jer ne možeš imati idola mislim možeš ali za mene je idol Bog i samo on.
    Što se tiče zlih osoba mislim da oni nisu rođeni takvi nego je to ponajprije društvo napravilo od njih, npr. i ubojica ima svoju stranu priče i sumnjam da je kao malo dijete imao mračan um, zle stvri se jednostavno događaju, a vjerovatno ih čine osobe koje su pune bjiesa, razočaranja, ljutnje i žele se osvetiti na neki način možda ne baš toj osobi koju povrijede nego društvu općenito.
    I nisam baš upućena u događaje u Gazi ali slušam o tome i ne znam tko je krivac, zapravo mislim da nije samo jedna strana kriva nego su svi krivi što nisu uspjeli se riječima dogovoriti pa moraju oružjem, iskreno tebi ću priznati da svaku večer molim da se situacija smiri..
    i što se tiče psovanja ja nikad nisam psovala možda dok sam bila manja pa sam to nesvjesno radila ali mogu za sebe reći da psujem iako zada na praznicima dogodila mi se situacija da sam skoro nešto rekla i jako mi je drago što nisam...
    Evo ponavljam jako mi se sviđa post super si to sve napisala
    i ako može danas u 9 navečer tu kod tebe chat plizz, stvarno bi voljela pričati sa tobom pozz :***

    OdgovoriIzbriši
  6. greška u pisanju ali mogu za sebe reći da NE psujem iako sada... **

    OdgovoriIzbriši
  7. i da budi ponosna što sam ti ostavila toliki komentar, to je za mene jako dugi..znaš mene ne ostavljam duge komentar ali eto imala sam ti što napisati/odgovoriti u vezi tvojega posta :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka cast! vo je presavrseno i divno i stvarno ne znam sta da kazem osim...SVAKA CAST !!!! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. ee nisam sigurna da ću moći točno u 9 biti na chatu jer idem na misu...pa ako ti odgovara 21:30 ili čak 22:00 ??

    OdgovoriIzbriši