četvrtak, 24. srpnja 2014.

Bla,bla,bla it's just me and my cats xd

Weeee,ljudi pa gdje ste vi meni? Inače kod mene ničeg baš novog mislim nije sad da nema ničeg novog ali to ću ja vama sve 'ukratko' znate vi mene :D hahah xd dobre sam volje za plakati al stvarno hahhaah xd okeej ,moram vas pitati zna li ko šta je TERS(trebam' prevod,ne baš hitno ali zanima me već odavno,a koga god da pitam nema blage).Okej 14.7 moj blog je eksplodirao ali bukvalno,okej nije bukvalno. Ja znam da ovdje ima jakoo mnooogo blogera koji svaki dan dobiju ovoliki pregled koji sam ja taj dan dobila ali meni se ovo ne dešava svaki dan .. Taj dan sam imala 149 pregleda u jednom danu.. A tek onaj post One day my prince will come... imao je 20 komentara za 3 dana.Nisam ja sad neka cjepidlaka,ali stvarno mi ide hahah xd. Okej nećemo više o tome. Želi vam reći da ovih dana tačno nisam sva svoja,msm ,jučer sam se kupala 2 puta ,nije to kupanje kako vi mislite već ono kupanje u kadi kontate me ?haha xd i najgore i prekjučer sam isto to uradila ,dva puta ustvari ja kakav sam matemtičar to je za 2 dana 4 puta? Jesam li normalan?
haha xd okej .Otkrila sam tajnu mojih dugih postova ,jahah xd a to je da ja poslije svake rečenice stavim haha xd ..Inače isto ovih dana sam padala u depresiju no izvukla sam se ja ..khm. Hej jeste skontali da je moj prošli post bio toliko zapetljan hahah xd, okej prvo sam vam napisala da odgovorite na 4 pitanja i onda dole ispod na 5 pitanja da odgovorite,msm.niko mi to nije u komentar spomenuo možda jer mislite da bih se uvrijedila,i isto tako dva puta sam napisala isti broj tako da moj post i nije imao 44 pitanja već 45 no neeeebitno .Razmišljala sam o tome da napravim Instagram,no onda sam shvatila da nisam ja sad neko previše fotogenično dijete. I ovaj post je vjerovatno pomalo posvećen tome šta sam ja ovih dana radila i mojim mačkama.onda vjerovatno (sada ne znam ,zavisi od vremena) ide ili Collab post sa Antonijom ili Monikom (mademoiselle m) ili Happy B-Day Aida .Nego evo da ja počnem ovaj post i hvala vam na svemu ovom što (ni)ste svo vrijeme uz mene,što me (ne)podržavate,i što me (ne)volite. Volim i ja vas <3 hahah xd Dobro nije sad ali znam ja da ovdje ima i onih koji me volite i onih koji ne,no dobro .haha xd tu sam vam ja pa kakva god :D
This are my cats <3
1.Charlie-znate ovo je jedina crno-bijela mačka sve ostale su više na narandžasto ,tako da ona mi je onako malo fav. ahha xd ali sve ih volim. Puno se voli maziti i čim je stavite u krilo odmah se namjesti . Cute *__*

2.Opa Gangam Style-jednostavno ne pitajte za ime,to vam ne mogu objasniti . haha xd

3.Tom- ova maca staaaalno mjauče čim vas vidi krene okolo nogu i samo mjauče. 

4.Kitty-jako liči Tomu no opet i ne baš jer je Kitty,više narandžasta nego Tom .Ova maca se prije nije dala dirat' no sada uživa kada je uzmete. xd

5.Jerry je jako vragolasta maca,stvarno nju sam najteže uhvatila,mislim uslikala, stalno se izmicala i to mi je stvaralo problem ,pa sam je ovdje uhvatila kod kante za smeće. Eh ,Jerry . xd

6.Cat-Ovaj mačak,pa ne bih vam mogla puno reći o njemu,danas sam ga tako reći pripitomila,msm .on je novi ovdje aauuh i kako je velik i čupav ,dobro nije baš previše čupav ali je deebeeeo,i to mi se sviđa kod mački,sori ,mačaka. I tako da sam ga danas kada sam ga i uhvatila nazvala Cat,iako nema neke  veze.
(p.s: moja prepotstavka jeste da je ovo otac njihov ,no ništa nije potvrđeno haha xd)

7.Ova mačka nema posebno ime,to je jednostavno maca,haha xd i ona je majka svih ovih malenih maci ,i da se dirati i stalno se mazi.. A i brate iskreno teško sam je uhvatila vidite morala sam ispod auta da zavlačim kameru da bih je dohvatila hahha xd.

Eh imala sam još jednu macu koja se čudno ponaša ovih dana i nema je ,mislim rijetko dolazi .Ta mačka je imala isto svoje mačiće i neko ih je ukrao i od tad se ponaša čudno.Krenem da je dodirnem i ona me počne grebat ili ujedat. Mislim ili je ljubomorna ili ne može preživjet taj rastanak, no jedno je sigurno to je moja omiljena maca,šteta što je nisam uhvatila :/


Evo i da posjetite ova dva bloga i ostavite koji komentaar :
1.somethingmine.wix.com/mademoisellem
2.http://beautybymarija.blogspot.com/


emma


Broj komentara: 8:

  1. AJME MACKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Ja iih obozavammmmmm...imam svog jednog razmazenog skroz zutog i volimga skroz...preslatki su svi do jednogaaaa *___*
    a sto se posta naseg tice ako smislis s nekim drugim prije nesto pametno samo daj...jer ja stvarno nemam ideje al budem ti se javila pa mozda smislimo nes...2 glave su pametnine od jedne ;) e i hvala ti prepuno na komentaru..i cestitam na trbusnjacima haha I DA...NAPRAVI SI INSTAGRAM!!!!!
    i puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno ti hvala na linku do mog bloga..puno,puno :D
    uzivajj :D i pozdravi sve mace od mene :D haha

    OdgovoriIzbriši
  2. Btw. poslala sam ti mail..pa se sutra cujemo jos :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala draga na reklami :) .. slatke su ti mace ❤
    Imam novi post.. pa svrati..
    Pozdrav ❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely pictures! Your cats are so cute!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši
  5. jaoo što dobar post...seksi mačke ahahha...ne da mi se čitat post kasnije ću, možda nabacim još koji komentar

    OdgovoriIzbriši
  6. juuh,preslatki su svi,al i meni je naj Charlie,najslađi je:)))
    ali i svi ostali su slatki..iskreno to za 45,44 pitanja i te neke ''greške'',ja ih nisam primjetila :'P haha čudnoXD
    sladak post,i jako kvalitetne slike;) hvala na kommu,poz :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajmeeeee ovaj post je pre dobar hahah ♥♥♥ pre kjut su sve od ovih macaka, nisam znala da ih imas toliko :3
    Vidis, iz dana u dan ja sve vise kuzim koliko si mi slicimo, a ja sam mislila da dam jedina koja skuplja macke oko kuce hahah :D
    Ja sam imala jednu predivnu macku koja je imala bijele sape i crno - sivu dlaku na ledima sa nekim narancastim flekicama ^^ stvarno je imala sve zive boje na sebi, ali uginula mi je ta macka :'( i ona je bila isto majka svim tim mackama oko kuce heheh i ima jedan narancasti za kojeg sam isto mislila da im je "otac" xD
    Svidja mi se ovaj Jerry hihih, meni se dok sam bila manja svaka, ali SVAKA macka koju dobijem zvala Jerry OMG hhh :D ne znam zasto mi se to ime toliko svidalo hahah …
    Ugl. Pre slatke su ti sve te macke, samo ne mislis da su malo pre mrsave ? I ja isto volim kad su malo deblje xD slade su hihih <333333
    Reci im da ih Gaby pozdravlja hahah ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. So lovely pics, you have really cute cats. The Gangam style name is the best. :)
    Fashion Happenss

    OdgovoriIzbriši