četvrtak, 9. travnja 2015.

I ako bi me upitali da li ga volim,slagala bih.

Heeej moji ljudi ...vidite nešto novo ,da ubacila sam ovo moji između heej i ljudi.Mislim ,da se spašavam kako znam i umijem iz ove škole ,xo xo .Trenutno sam u fazi 'spava mi se ne diraj me ' hahah xd .Hjoj ,ovih dana jedino što želim jeste zaista se naspavati  hahah xd.Ovih dana samo neke planove kujem hahahha xd msm. ako vi imate nekog u rodu ko bi mi mogao pomoći da snimim par filmova ahaha xd inače ja volim pisati pjesme i scenarije za filmove,ali ovih dana sam zapostavila pisanje pjesama,već se samo filmovima okrećem. Upravo slušam Taylor Swift - All to well . Ona je moja kraljica <3 Ja mislim da je vama ovdje najčudnije što sam ja KatyCat a volim T.S ,pa naviknite se na to.To što njih dvije su u svađi ne mora da znači da bih trebala da mrzim T.S ili K.P :)
Zašto se ja uvijek u pogrešnog zaljubim i zašto muškarci imaju određene cure koje gotive? 
E,nekako ja sam mislila pisati neozbljno al me nekako ova pjesma od T.S inspirirala da dam svoje mišljenje o momcima ,ljubavi i tako tome .Ja nisam zaljubljiv tip osobe,i stvarno sam teška na zaljubljivanju.U osnovnoj dok sam imala 10 godina zaljubila sam se 12423029 puta ,ali to su bile zapravo simpatije ,a ozbiljno sam se zaljubila pa....nijednom.Jer mene uvijek taj neki momak razočara,možda ja previše tražim ,ili smo mi u vijeku u kojem je normalno imati momka ali opet imati još 10 pored sebe. Ja to ne volim. Ja volim kada bih i imala momka ,da bude vjeran,jer kada bih saznala da je nevjeran,ili da je ovamo sa mnom a tamo s drugom,gotovo bi bilo,nisi sada ,nećeš nikada. hahha xd oke vidite mene i filozofa khm khm hahahha xd. Ili saznam da je neko zaljubljen u mene i da mi to neće da prizna,oke možda je i bolje da ne prizna jer iskreno meni je 16-ta ali ja sam poprilično škakljiva s tim pitanjem 'veza'. Moje mišljenje da momak mora da prije svega potvrdi par uvjeta :1.kultura,2.pamet,3.vjernost,4.humor,5.hrabrost.

 Ovako ,to je tih 5.najbitnijih stavki,kao prvo ne mogu smisliti nekulturne muškarce,pogovoto ako zbog svake sitnice pljuju na sve strane (pod pljuvanjem mislim na psovke) , stvarno volim pametne muškarce,koji će te uvijek iznenaditi s nekom idejom ili razmišljanjem,veliki plus za ovo. Vjernost,jeste da sam stavila ovo na 3. mjesto a gore sam pisala o ovome već ,ali ako je kulturan i pametan ,neće ni varati ,tako da se nadovezuje.Pod četvrtim mjestom nalazi se 'humor' ,isto tako ne mogu smisliti kada momak ima humor koji ja nazivam crnim humorom ,iako je to skroz nešto drugo,npr. pokušava isfuravajući druge da nasmije svoju klapu,bravo za tebe ,uspio si.Peta stvar je hrabrost,ja volim kada je neko toliko odvažan da proba neke stvari ,kao što je npr. hajdemo imamo 5 minuta idemo do najbliže prodavnice,iako bih ja ovo prije radila sa svojom najboljom prijateljicom.Sada kada sam objasnila svoje neke stavke koje me zadivljuju kod momaka, sada ću da objasnim svoju teoriju o curama koje svi gotive.Al stvarno ja onako realno gledajući stvarno ni nemam neku teoriju o ovome, to nije samo problem moje generacije ,već svake iduće i prošle .Uvijek imate to ,mislim da je čak i kod mojih roditelja bilo takvih osoba.To mora da postoji.

Naravno ,uvijek se izuzme nas par koji se odvoje a ja stvarno ne znam kako to objasniti.Mislim znam,ali ne razumijem niti muškarce koji lete za poznatim curama,a niti cure koji lete za poznatim muškarcima,ne mislim bukvalno poznatim već znate ono 'fin je ,zgodan,šarmantam i sl.' .Meni je posebno kada vidim momka koji je miran a toliko smiješan i prirodan,i koji ne mijenja svoje lice kada je u većem društvu.Naravno,te cure/momci koje lako zavedu sve ,ja msm da nije poenta u tome ,nije da se svi zaljube u tu osobu ,nego ja mislim da je njima zanimljivo a sada mislim na većinu tj.masu da imaju pažnju koju ne mogu dobiti od osobe kojoj ne odgovara to što oni rade. Nadam se da me shvatate šta želim da kažem.Hahaha xd mislim da je vrijeme da ja zaključim ovu debatu,ako imate šta da dodate ,samo u komentar pišite ,čitam ja komentare naravno ne odg. na sve, ali uvijek mi je drago kada vam se svidi post :D i da evo još nešto ,ko god da ovo čita ,bilo muško ili žensko,ako nekog zaista volite,priznajte mu ,šta fali,mislim ja nisam zaljubljena da bih nekom to priznala ,ali kada bih baš bila zaljubljena,rekla bih,(oke lažem,al debelo hahha xd) ,mislim da je sasvim uredu priznati nekom osjećaje ,ja ne znam kako bih reagovala na takve stvari,ali opet haha xd fino je znati da ti nekog voliš,i da tebe neko voli,a ja volim vas <3 :*
-eto idem ja sada,možda sutra navečer napišem još jedan post,ali vidite da ja nisam sigurna uvijek kažem ,hoću pa neću ,hahah xd :P a dugujem vam i novo izdanje 'Svi smo mi Muharem.' 


-voli vas emma <3 
-ostanite mi nasmijani <3

Broj komentara: 9:

  1. Eh pravi post.Baš ono što seima bjasnti.inače sve što si navela to i ja volim kod dečaka.Ali šta ćeš većinanije takva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Taylor aaaaaaaaaaaaa *_*
    Odlican post.
    Jesam ja jedina koja je pomislila kada si napisala "E,nekako ja sam mislila pisati neozbljno al me nekako ova pjesma od T.S inspirirala da dam svoje mišljenje o momcima ,ljubavi i tako tome" Emma i ozbiljnost-nekako ne ide hehe.
    Sve sto si navela kod djecaka,momaka sve jedno i ja isto volim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo isti ukus kad je rec o decacima. Cisto sam se nauzivala citajuci post♥

    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ozbiljan post :3 :')
    Ne pratim dugo tvoj blog,ali je stvarno super.
    Čitala sam par postova koji su mnogo smiješni i mnogo mi se sviđaju ♥
    Najviše mi se sviđa što je ovo orginalan blog,nije kao ostali fashion blogovi :P
    Tvojj blog je najboljiii!
    Imamo mnogo slično mišljenje :)
    Plzz što prije objavi post i posjeti moj blog i ako možeš da se preplatis :)
    www.myworldajla.blogspot.com
    WE ♥ YOU! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se oko svega. Ja uopšte nisam zaljubljive prirode i onaj ko mi se dopadne je sigurno po nečemu poseban! I uglavnom tražim od budućeg dečka ono što si navelu među stavkama. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hhahaha, neka promena u uvodu 'heeej moji ljudi'! ☺ Lepa promena, hahahaha XD. Joj jadna ti vise od te skole, znam i meni ubi, ali sam srecom sada na raspustu do cetvrtka, tada opet, NAZALOST, krecem u skolu.
    Post je odlican! Mnogo mi se dopala tvoja debata. Slazem se za sve sto si rekla o decacima, ali meni bas hhrabrost i nije toliko bitna. Danas je bas tesko naci decka koji ispunjava sve te stavke, hahaha XD. Slazem se da je vernost mnogo bitna, ali mnogi se toga nazalost ne pridrzavaju. :( Ja cu se sigurno toga pridrzavati kada budem bila u vezi. Takodje, navela si i kulturu i pamet. To je isto jako bitno. Kultura je odraz ponasanja i to je najbitnije od svega. Mislim da svaka devojka to prvo treba i da zapazi. Pamet je isto bitna. Bas je lepo ako decko poseduje tu dozu humora, onda je svaki izlazak lep sa njim. Glupo je ono kada devojka izadje sa deckom, a on samo cuti i ne zna sta da prica sa njom. Tako da humor je bitan. Evo, ipak sam shvatila da je i hrabrost bitna jer mozda neki decko ima doze humora, ali ne sme to da pokaze devojci, pa u njenom drustvu cuti. Tako da je i hrabrost bitna, kao sto si i rekla jer neki decko mora biti hrabar da bi pricao i druzio se sa devojkom. To sam tek sada shvatila, hahahhaha XD!
    Eh, sada, to sto se tice za 'popularne' devojke, njih mrzim. One uvek zele da budu okruzene momcima, i da budu u centru paznje. Mene to jako nervira. Takodje, to je prisutno i kod momaka. Ja se ne druzim a takvim osobama jer su previse uobrazene, cast izuzecima. Uostalom, 'popularne' devojke jure samo 'popularne' momke i obrnuto. Ali postoje i neki koji nisu 'popularni', pa zele to postati i onda budu u vezi sa nekim koji to jeste. To je iskoriscavanje i to je odvratno.
    Ja se malo raspricala, hahahaha XD. Post ti je odlican, jos jednom!
    - Andjela

    OdgovoriIzbriši
  7. Cao Ema, post ti je super. Ja cim vidim nekog lepog decka ja se zaljubim. Na mom blogu si nominovana za The Versatile Blogger Award :) ♥

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. https://thelifeofthepartyco.files.wordpress.com/2013/01/poohheart2.png

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdravo Elma <33 evo i mene, nemoj misliti da sam te zaboravila i nadam se da nisi ni ti mene :** Mislila sam na tebe i ponekad kad bi bila u lošem raspoloženju došla bi ovdje i čitala tvoje postove ( bila sam nevidljiva) i svaki put bi se dobro nasmijala i bilo bi mi bolje..
    nego da ja malo prokomentiram ovaj post ;)
    Ja mislim da nikad nisam bila zaljubljena nisam sigurna, ne znam kakav je to osjećaj čekam onaj trenutak kao u filmovima da vidim dečka i odmah znam da je to ljubav..mislim kako uopće znati da si zaljubljen? što ti misliš? Mislim imala sam ja simpatija al su me uvijek razočarali, nekako su prestali biti vrijedni moje pažnje..no dobro dosta o tome..dalje, kad bi ja uvjetovala kakav mora biti dečko na 1. bi bilo vjernost vidiš ne slažem s tobom da ako je kulturan i pametan da onda neće varati. Može on biti đentlmen i fizičar koji je dobio Nobelovu nagradu pa varati ženu.. mislim da bi onda to više imalo veze sa poštenjem, ako si pošten ne bi varao, mislio bi i na druge ne samo na sebe. Dalje kod mene je jako bitan humor, dečko me mora znati nasmijati uvijek i onda kada ja to ne želim i da uvijek ima nešto za reći, izreći svoje mišljenje o nečemu jer i ja u glavi smislim neku teoriju, priču, te pomalo prijateljima pametujem pa bi bilo dobro imati dečka da me sluša :P hmm što još..? izgled, mora biti zgodan, znaš ono da se suprotnosti privlače ja ružna i on zgodan - savršen par :)
    Čuj ovo ako sam zaljubljena neka mu priznam haha ja bi umrla pred njem, srce bi me ostavilo, vjerovatno.
    Dosta mog pametovanja, da li ti je to nedostajalo? :*
    i da razmišljala sam o našem collabu, mislim da bi trebale o tomu popričati

    OdgovoriIzbriši