petak, 1. kolovoza 2014.

Ja volim KiKiriki. Happy B-Day Aida


Hello people <3 what's up? It's Aida' birthday .Tomorrow she's gonna be 15. And guess what Taylor Swift has song Fifteen and I have to sing it for Aida's birthday,oooh i'm dead. -.-' ,hahah xd
Okej dosta mene sa english sprache idemo sada da mi ovako malo pojasnimo a ostatak su slike ,neće biti previše osim što sutra vjerovatno paaaaartyyy hahah xd. Dođite oko 20:00,nadam se da će biti barem neko,npr.kao za Gaby-n rođendan. 

#happybirthdayAida














Vidite sve ove slike dokazuju kolika je moja ljubav prema HakuniPapi (Aidi) nemam ja puno toga reći osim što će me ona sutra ganjati papučama ili metlom ili stolicama ili oklagijom ili puškom ili pitbullom ili Namkom i tako slično hahha xd
Aida još jedanput 

#HappyB-Day


emma

Broj komentara: 6:

  1. hehe prva kommam <3<3<3 eto post je super,nisam ni znala da joj je rodendan:3
    Happy B-dayy<3<3<3 hehe slike su prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeee zakooon<333
    nez kako si ih napravila al su preee *---* Nikad nisam vidjela sličan post i baš je zanimljiv:)) sve u svemu jako cool♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely pictures and inspo! ;) And a happy Birthday to Aida!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši
  3. Hejjjj Elmaaaa <33333
    Pa imam i ja post hahah, hajd navrati kod mene i komaj....
    Sviđa mi se kako si osmislila ove slike, da barem ja imam šta napisati na njih :/
    možda dođem večeras na party ako mognem ....
    #HappyB-DayAida
    Čujemo se :*

    OdgovoriIzbriši
  4. #HappybdayAida :D Imati 15 je velika čast i stvarno sjećam se da sam taj rođendan proslavila kod mene doma i naravno da je bilo sou i zelim i vama da se zabavite hehe i zašto je Aida odustala od blogova? Baš sam očekivala povratak:/ Ugl. želim joj sve najbolje ak ovo vidi hehe i da uživa naravno<3

    OdgovoriIzbriši
  5. Cestitke i od mene :D predivan post :DD :* !

    OdgovoriIzbriši